خدمات2019-12-18T00:32:48+03:30

خدمات

گرچه سیستم فوریت پزشکی در کشور به روش کلاسیک با تکنولوژی های امروزی نظیر دستگاه نوار قلب قابل حمل متصل به اینترنت و اتوموبیل های پیشرفته ادغام شده است، اما هنوز این سیستم نتوانسته است رضایتمندی بیماران در سرویس دهی ها را با نمره ی مطلوب کسب کند.
یکی از دلایل این موضوع عدم وجود یک سیستم یکپارچه و هوشمند ارتباط دهنده ی بیماران و سیستم درمانی می باشد، در واقع سیستمی که دسترسی آسان و اطلاعات کامل در اختیار بیمار و در اختیار کادر درمانی قرار بدهد.

اپلیکیشن های SEMS Family

SEMSP(Smart Emergency Service-Personal)

سرویس درخواست هوشمند فوریت پزشکی شخصی

SEMSA(Smart Emergency Service- Ambulance)

سرویس هوشمند خدمات آمبولانس

SEMSD(Smart Emergency Service-Doctor)

سرویس هوشمند دسترسی برای پزشکان

SEMSF(Smart Emergency Service-Family)

سرویس هوشمند همیاری خانواده

SEMSH(Smart Emergency Service-Hospital)

سرویس هوشمند خدمات پذیرش بیمارستان

سامانه به صورت مجزا از 5 اپلیکیشین با نام های:

1-SEMSP(Smart Emergency Service-Personal)

2-SEMSA(Smart Emergency Service- Ambulance)

3-SEMSD(Smart Emergency Service-Doctor)

4-SEMSF(Smart Emergency Service-Family)

5-SEMSH(Smart Emergency Service-Hospital)

تشکیل شده است که اپلیکیشین های SEMSP و SEMSF با یکدیگر ادغام شدند و اپلیکیشین های SEMSA، SEMSH، SEMSH و SEMSD به صورت جداگانه با یکدیگر ادغام شدند و ورود به هر بخش از طریق یک اپلیکیشن(Super App) صورت می گیرد.

هدف از این پروژه، ایجاد سامانه ی هوشمندی است که امکانات زیر را در اختیار کاربران(بیماران و کادر درمانی) می گذارد:
1. وجود ریجستری برای کاربران عادی و ایجاد پرونده ی الکترونیکی بیماران در هنگام نصب اپلیکیشین SEMSP
2. وجود ریجستری برای کاربران کادر درمانی(بر اساس اسامی تیم اورژانس)و آگاهی همزمان و مشترک اعضا از بیمار مربوطه که موجب سرعت عملکرد و افزایش دقت کار می شود.
3. امکان موقعیت یابی بیمار توسط کادر درمانی
4. امکان انتخاب نوع حادثه و جراحت بر روی تصاویر توسط بیمار
5. وجود برنامه ورزش و تندرستی(ثبت فشار خون و قتند خون) و همچنین یاد دارو برای کاربران
6. امکان ارسال تصاویر از محل حادثه برای سامانه ی هوشمند توسط بیمار در صورت تمایل و اطلاع رسانی به کادر درمانی از شرایط بوجود آمده برای بیمار
7. امکان مانیتورینگ مستقیم فرد مورد نظر توسط اپلیکیشین SEMSF در فردی که اپلیکیشین SEMSP را ریجستر کرده باشد.
8. حالت جعبه ی سیاه ، که پس از اعلام نیاز توسط بیمار، گوشی همراه شروع به ضیط وقایع به صورت صوتی و تصویری و ذخیره سازی اطلاعات بر روی سرور می کند.
9. حالت آلزایمر، برای افراد آلزایمری که در بیرون از منزل مسیر خود را گم می کنند و ارسال موقعیت لحظه ایی برای اپلیکیشین SEMSF
10. حالت دستیار صوتی در اپلیکیشین SEMSP، در صورتی که دستور صوتی HELP(کمک) بیش از 3 نوبت توسط بیمار در جایی دور از گوشی همراه گفته شود، سامانه به صورت هوشمند در خواست نیاز به فوریت پزشکی را برای سامانه ی اورژانس و اعضای خانواده ارسال می کند.
11. حالت همیاری، که نزدیک ترین فرد از کاربران عادی به شخص مددجو از موقعیت و شرایط بیمار اطلاع پیدا می کند و می تواند خود را سریعتر از نیروی امدادی به فرد برساند و اقدامات اولیه را از قسمت راهنمایی اپلیکیشین بر روی بیمار انجام دهد.
12. اولویت بندی بیماران بر اساس جراحت وارد شده و ارسال آن برای سامانه ی اورژانس جهت انتخاب بیماران بدحال که در شرایط تهدید به مرگ می باشند که موجب کاهش مرگ و میر می شود.
13. امکان دسترسی به اطلاعات بیمار توسط کادر درمانی
14. امکان ارسال اطلاعات بیمار و درخواست کمک توسط تیم فوریت پزشکی از متخصص طب اورژانس جهت تصمیم گیری بر بالین بیمار و یا قبل از رسیدن به بیمار که می تواند قضاوت و نتیجه گیری را از راه دور با سرعت بیشتری برای بیمار ایجاد کند.
15. سامانه می تواند از طریق اپلیکیشن گوشی از احوال بیمار پس از مراقبت اولیه تیم فوریت پزشکی و عدم اعزام بیمار به مرکز درمانی اطلاع پیدا کند.
16. ارسال پیام صوتی و یا تصویری به سامانه(برای کاربران SEMSD،SEMSF،SEMSA) توسط اپلیکیشین SEMSP
17. قابلیت ثبت پرونده های پزشکی بیمار و داروهای مصرفی و بیماری های فعال توسط کاربر جهت اطلاع رسانی و آگاهی سامانه و ارسال پرونده بیمار به کادر پزشکی در زمان فعال شدن اپلیکیشن در حالت اورژانسی.
18. آموزش کمک های اولیه در اپلیکیشن برای بیمار با توجه به مشکل ایجاد شده.
19. پایش لحظه ایی بیماران بستری در منزل و یا بیمارستان توسط دستگاه ( H-IOT ) و انتقال اطلاعات بر روی دیتا بیس و به اشتراگذاری اطلاعات به کادر درمانی و شخص سوم(اعضای خانواده توسط SEMSF).
20. ثبت لحظه ایی اطلاعات دریافتی از بیمار و ایجاد پرونده ی الکترونیکی هوشمند که می تواند خطاهای پزشکی را کاهش دهد.
21. انتقال اطلاعات از بیمار در منزل و بیمارستان به صورت لحظه ایی و گروهی به شخص سوم، پرستار، تیم احیاء و پزشک مربوطه
22. ارتباط تسهیل شده بین متخصص طب اورژانس و تیم فوریت پزشکی و همچنین تیم احیا در بیمارستان
23. امکان ثبت زمان درخواست نیاز به فوریت پزشکی، زمان رسیدن تیم فوریت بر بالین بیمار، زمان ورود بیمار به بیمارستان
24. مشاهده ی
لحظه ایی مکان آمبولانس و زمان ورود آمبولانس به مرکز درمانی که این موضوع می تواند ایجاد آمادگی در تیم احیا در داخل بیمارستان توسط اپراتور بیمارستان(SEMSH) را فراهم آورد.
25. امکان ارسال پیام صوتی دوطرفه بین متخصص طب اورژانس و تیم فوریت پزشکی
26. امکان ردیابی افرادی که جهت ایجاد مزاحمت به اورژانس درخواست های مکرر ارسال می کنند.
27. امکان اعلام نیاز به گروه خونی خاص از طریق سامانه به کاربران
28. امکان بیمه آنلاین توسط شرکت های معتبر بیمه

ارسال درخواست

پاسخگوی درخواست شما در کوتاهترین زمان ممکن هستیم.